Mudrun: Informaat voor Cambodja

Zaterdag 23 september gaan 8 medewerkers van het bedrijf Informaat meedoen aan Mud Masters in Biddinghuizen. Ze zullen voor de Stichting Waterdragers een modderige hindernisbaan afleggen van 12 kilometer en hiermee een deel van het schoolgeld ophalen voor de kinderen van New Future for Children, een van onze projecten in Cambodja. Informaat heeft toegezegd om in ieder geval € 500 te doneren! We zijn hier uiteraard enorm blij mee, maar het is nog niet voldoende voor de vijf kinderen die wij dit jaar supporten.
Daarom daagt Informaat jou uit, samen met de Stichting Waterdragers, om het bedrag dat zij sponsoren aan te vullen. Je hoeft niet zelf door de modder, dat doen de 8 medewerkers van Informaat, maar met jouw donatie doe je mee!
Zo ook ons bestuurslid Sjors, hij werkt bij Informaat, maar doet er nog een schepje bovenop; hij heeft zichzelf uitgedaagd en zal € 50 doneren wanneer hij de 12 kilometer uitloopt. En mocht hij het einde niet halen dan zal hij dit bedrag verdubbelen.
Om wat dichter bij de benodigde € 2.500 te komen, willen we iedereen oproepen om de soon-to-be Mud Masters ook te sponsoren. Dit mag natuurlijk precies zoals u het zelf wilt; een vast bedrag, of per kilometer. Laat het ons weten, of maak het meteen over op NL68 RABO 0315 2193 43 onder vermelding van de Mudmasters.
Hier een klein voorproefje wat hen te wachten staat. We hopen dat ze het allemaal gaan halen. Zet hem op, Informaaters!